UDYAM 4.0 Nayi DISHA امکان تبدیل دیجیتال در MSME ها
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

با درک پتانسیل MSME برای استفاده از فناوری ، مرکز تعالی NASSCOM - IoT و هوش مصنوعی (AI) ، UDYAM 4.0 را راه اندازی کرد - Nayi DISHA برای رسیدگی به موضوعاتی که شرکت های خرد ، کوچک و متوسط ​​(MSME) با آن روبرو هستند فناوری ها ، در دسترس نبودن بودجه برای استقرار راه حل های جدید و دسترسی محدود به ارائه دهندگان راه حل.

پلت فرم UDYAM 4.0 مبتنی بر موضوعی به نام Nayi DISHA است ، جایی که NASSCOM CoE به MSME امکان پیدا کردن "راه حل های نوآورانه دیجیتال کمک به AtmaNirbharta" را می دهد. NASSCOM CoE مجموعه متنوعی از استارتاپهای با تکنولوژی عمیق و SME های فناوری با تلاش خستگی ناپذیر برای کشف راه حل های نوآورانه با استفاده از فناوری های Industry 4.0 از جمله AI ، ML ، IoT و غیره کار می کند. NASSCOM CoE دارای یک اکوسیستمی است که در آن تولید MSME ، شرکت های فناوری (در فضای MSME) و شرکتهای نوپا Deeptech می توانند برای یافتن و اتخاذ راه حل های دیجیتالی کم هزینه و آسان با یکدیگر همکاری کنند.

مرکز تعالی NASSCOM (CoE) برای اینترنت اشیا ، یک ابتکار دیجیتال هند است که به طور مشترک توسط وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ، وزارت علوم و فناوری ، دولت گجرات و NASSCOM اداره می شود. این بزرگترین اکوسیستم نوآوری موجود است که با گردهم آوردن شرکت ها ، دولت ، محققان و مبتکران به تسریع در اتخاذ راه حل های صنعت 4.0 کمک می کند.

CoE قصد دارد با تعریف مجدد مشارکت کارآفرینان شرکت ، هند را به یک مرکز جهانی برای صنعت 4.0 تبدیل کند. با توجه به هدف خود ، NASSCOM CoE چندین برنامه و طرح را برای توسعه یک اکوسیستم برای هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور اجرا می کند. چالش نوآوری در ساخت (MIC) ، Fusion 4.0 - کنفرانس مجازی ، برنامه شتاب دهنده GrowX-Startup ، مرکز صلاحیت ساخت هوشمند و Udyam 4.0 - Nayi DISHA برخی از برنامه های برجسته ای هستند که می توانند اکوسیستم کلی را برای ایجاد و تقویت بخش تولید در آنها فراهم کنند. سفر تحول دیجیتال.

هند این توانایی را دارد که صنعت را نه تنها در مقیاس سریع بلکه از طریق مقرون به صرفه و پایدار اچ ام ای از طریق راه حل های نوآورانه و آسان برای استقرار ارائه دهد. بنگاه های تولیدی از جمله MSME مشتاق هستند که با ارتقا from سطح پایه اتوماسیون به دیجیتالی شدن پایان به انتها ، از این فرهنگ دیجیتالی کاملاً مثبت استقبال کنند.

مقابله با چالش های دنیای واقعی در تولید با استفاده از نوآوری حاصل از فن آوری های نوظهور امروزه برای شرکت ها ضروری است زیرا راه حل های دیجیتال به حداکثر رساندن توان تولید ، به حداقل رساندن خرابی تجهیزات ، بهینه سازی منابع و ایجاد زنجیره های تأمین قابل پیش بینی و انعطاف پذیر کمک می کنند.

Udyam 4.0 - Nayi DISHA می تواند به طور قابل ملاحظه ای به بخش MSME در بازرسی کیفیت اتوماسیون ، هزینه کم و استقرار نمایش راه حل های دیجیتال ، نظارت بر شرایط / نگهداری پیش بینی دارایی های با ارزش بالا ، سلامت و ایمنی کارگران با کمک کنترل از راه دور و آموزش کمک کند. ، مدیریت انرژی هوشمند ، اتوماسیون گردش کار برای بهبود کیفیت و کارایی و ردیابی دارایی در زمان واقعی برای مدیریت زنجیره تأمین ، و غیره. این همچنین شامل هزاران مزایای بیشتر است که صنعت 4.0 پشتیبانی حیاتی برای رشد و پیشرفت را ارائه می دهد.

NASSCOM CoE در تاریخ 30 ژوئن ، بین ساعت 3.00 بعد از ظهر تا 6.00 بعد از ظهر میزبان نسخه دوم UDYAM 4.0 Nayi DISHA خواهد بود. سه ساعت کنفرانس مجازی با هدف ارائه رهبران تولید MSME ، رهبران دولت و مبتکران در یک پلت فرم برای بحث در مورد راه حل های ممکن است که مقرون به صرفه است و استفاده از آنها برای شرکت های تولید کننده MSME آسان است.

NASSCOM CoE با هدف كمك به MSME ها و ایجاد یك محیط مشاركت در Atmanirbhar در ژانویه Udyam 4.0 - Nayi DISHA - Digital Innovative Solutions را از طریق یك كنفرانس مجازی راه اندازی كرد.

پس از موفقیت چاپ اول ، نسخه دوم - "راه حل های ابتکاری دیجیتال برای کمک به AtmaNirbharta" راه اندازی می شود ، دستور کار "ایجاد مشترک" است - مدل های تجاری در حال تکامل برای MSME ها برای دیجیتالی کردن در راه حل جدید 4.0 صنعت عادی و مقرون به صرفه. این رویداد شامل سه موضوع مانند بهینه سازی منابع از طریق به روزرسانی فن آوری ، شکل دادن به اکوسیستم MSME از طریق فناوری و نوآوری و ایجاد مشترک - توسعه مدل های تجاری برای MSME ها برای دیجیتالی شدن در حالت عادی جدید است.

Ranjeeth Kumar IAS ، کمیسر MSME ، دولت گجرات مهمان اصلی خواهد بود و اعضای جلسه شامل Prakash Bhalekar - رئیس و مدیر عامل شرکت Padmini VNA Mechatronics Pvt Ltd هستند. همانت شاه - رئیس و مدیر عامل گروه ناوین ؛ Amit Saluja - مدیر ارشد و رئیس ساخت عمودی ، NASSCOM CoE ؛ سونیل دیوید - مدیر (اینترنت اشیا) AT&T هند ؛ جیمین شاه از بنیانگذاران و مدیرعامل DEV Technology Technology Ltd ؛ Radhika Madgulkar ، مدیر عامل Electronica Mechatronic Systems (I) Pvt Ltd؛ و Puesh Ajmani ، SVP و رئیس نساجی افسر ارشد دیجیتال Welspun India Limited.

اتوماسیون صنعتی ، به عنوان یک شریک رسانه ، در این ابتکار با NASSCOM CoE همکاری می کند و از رهبران تولید MSME و شرکت های نوپا دعوت می کند تا در این رویداد شرکت کنند.





:: برچسب‌ها: اچ ام ای,خرید و فروش اچ ام ای ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: